Raport z badań:
siły zbrojne dyrektora sprzedaży
Badania „Siły zbrojne Dyrektora Sprzedaży” to pierwsze tak szczegółowe opracowanie na temat terenowych struktur sprzedaży w firmach FMCG. Z ankiet przeprowadzonych na próbie 161 firm, oprócz analizy obecnej sytuacji outsourcingu field force’ów, ważnym elementem było zdefiniowanie oczekiwań i zagrożeń, jakie przedstawiciele kadry zarządzającej sprzedażą dostrzegają w delegowaniu tych procesów na zewnątrz.
Kluczowe wnioski z badań:
– Blisko 15% firm outsourcuje procesy obsługi sprzedaży w sieciach detalicznych do zewnętrznych partnerów
– co najmniej 12% firm korzysta jednocześnie z wewnętrznych i zewnętrznych przedstawicieli handlowych
– aż 77% podmiotów outsourcuje procesy zarządzania półką/marchandisingu do zewnętrznych dostawców
– 75% producentów jest zdecydowanie zadowolona z jakości pracowników dostarczanych przez firmę zewnętrzną
Klient:
Adecco Field Sales & Marketing
Zakres projektu:
Opracowanie badań opinii
Opracowanie merytoryczne Raportu
Opracowanie graficzne i skład
realizacja badań:
CBM Indicator
Katalogi content-produktowe
Katalogi produktowe Canon mają charakter przewodnika po świecie obrazowania. To publikacje wypełnione wskazówkami, poradami i praktycznymi przykładami użycia konkretnych aparatów, obiektywów i kamer. A to wszystko ilustrowane fantastycznymi zdjęciami międzynarodowych ambasadorów marki. Całość dopełnia zestawienie i specyfikacja aktualnych modeli sprzętu w ofercie producenta.
Publikacje dostępne są u autoryzowanych partnerów (wersja drukowana) oraz na stronach Canon i retailerów (wersja online).